Kuuloauto Viitasaarella

Paikka: Viitasaaren Puulukiolla
Osoite: Haapasaarentie 3-5, Viitasaari, Suomi

Kuuloauto pysähtyy Viitasaaren puulukiolla. Tiistaina 30.8.2021 klo 11-18.

Kuuloseulontaa tarjolla henkilöille joilla ei vielä ole kuulolaitetta. Seulonnassa selviää mahdollinen tarpeesi lisätutkimuksiin ja ehkä kuulonkuntoutukseen tai kuulokojeeseen.

Kuuloseulan tekijöinä ja tulkitsijoina toimivat Viitaseudun kuulo ry:n Kuuloliiton kouluttamat vapaaehtoiset sekä Kuuloliiton asiantuntija Margit Hassinen. Kuuloseulasta vapaaehtoinen maksu 5€ maksu.

Korvalääkäri Antti Hyvärinen (KYS) luennoi klo 18 ajankohtaisista kuuloasioista, mm. tinnituksesta ja vastaa kysymyksiin. Käytössä induktiosilmukka ja kirjoitustulkkaus. Toteutus voimassa olevien koronaohjeiststen mukaan.

Kahvitarjoilu ja vapaa pääsy – lämpimästi tervetuloa!

Paikalla on Viitaseudun kuulo ry, Wiitaseudun Invalidit ry, Viitasaaren Reumayhdistys ry, Keski-Suomen Muistiyhdistys ry, Viitasaaren Sydänyhdistys – Sydänliitto ry ja Viitasaaren Mieli ry.

Kaikkien yhdistyksien pisteissä mahdollisuus keskustella ja saada vinkkejä sekä esitteitä. Myynnissä myös arpoja!