Talent-show

Paikka: Ilkantie 4
Osoite: Ilkantie 4, Helsinki, Suomi

Onko sinulla jokin salainen kyky tai taito, jonka haluat tuoda esiin?  Nyt on nimittäin aika päästää Kuuloliiton jäsenistön huikeat talentit esille.  Jäsenistön keskuudesta löytyy paljon erilaista osaamista, erilaisia taitoja ja niitä halutaan juhlavuoden kunniaksi tuoda esiin.  Osallistu siis Sinäkin mukaan Kuuloliiton 90-vuotisjuhlavuoden kunniaksi, pilke silmäkulmassa järjestettävään Talent-showhun!

Koronatilanteen myötä kotona tulee vietettyä paljon aikaa. Nyt olisi varmasti hyvä aika myös pohtia ja löytää omia talenttejaan! Laittakaa niitä rohkeasti tulemaan, sillä vielä ehdit mukaan! Voit ilmoittautua kilpailijaksi vielä 22.11.2020 saakka alla olevien ohjeiden mukaisesti

Talent show etäyhteyksin 10.12.

Osallistu näin:

Lähetä video Talentistasi WhatsAppilla numeroon 044 335 0760

Kerro samalla:
– Nimesi tai ryhmänne nimi
– Ikä
– Paikkakunta

Osallistumisaika on 9.12.2019 – 22.11.2020

Talent-kilpailun on tarkoitus olla matalan kynnyksen tapahtuma, johon voivat osallistua kaikki Kuuloliiton jäsenet.  Talenttisi voi olla millainen tahansa, kunhan se viihdyttää yleisöä ja on suunnattu koko perheelle.  Voit osallistua yksin tai yhdessä kaverin kanssa (max. 5 hlön ryhmä).

Voittajalle on luvassa huikea yllätyspalkinto sekä mainetta ja kunniaa.  Tärkeintä on kuitenkin pitää hauskaa!

Lisätietoja Talent-kilpailusta löydät Kuuloviesti-lehdestä, Kuuloliiton verkkosivuilta sekä Kuuloliiton sosiaalisesta mediasta.  Tarvittaessa voit olla yhteydessä myös Paula Hessoon paula.hesso@kuuloliitto.fi, p. 0443350760.

Näytä Meille Talenttisi!

Pidätämme oikeudet muutoksiin. Osallistumalla annat Kuuloliitolle kaikki julkaisuoikeudet.