Kuulo ja jaksamisen tukeminen – vertaisryhmä työikäisille

Paikka: Kuuloliitto ry
Osoite: Ilkantie, Helsinki, Suomi

Kuulo ja jaksamisen tukeminen – vertaisryhmä työikäisille

Vertaisryhmä on tarkoitettu työikäisille kuulokojeen käyttäjille ja heidän läheisilleen. Ryhmä toteutetaan verkkotapaamisina.

Ajankohdat: Ke 21.10., ke 28.10. ja ke 4.11. klo 18 – 19.30

Ryhmässä keskustellaan kuulosta ja sen vaikutuksesta toimintakykyyn ja työssä jaksamiseen. Ryhmässä pääsee jakamaan kokemuksia toisten työikäisten kanssa.

Ohjeet osallistumisesta lähetämme ilmoittautuneille. Opastamme ensimmäisellä kerralla tarkemmin verkkoalustan käyttöön. Tämän jälkeen työskentely jatkuu kahdella tapaamisella ja mahdollisesti myöhemmin sovittavalla jatkotapaamisella. Ohjaajina toimivat Kuuloliiton sosiaali- ja terveydenhuollon ammattilaiset.

Tiedustelut ja ilmoittautuminen sähköpostilla pikaisesti 16.10.2020 mennessä Kuuloliittoon
Sanna Lehtoväreelle, sanna.lehtovare@kuuloliitto.fi, lähetä nimi, sähköpostiosoite, läheisen
osallistuminen kurssille ja toiveet teemoista, joita toivoisit vertaistapaamisissa käsiteltävän.

Tule rohkeasti mukaan!