Kysely kuulonkuntoutuksen tulevaisuuden haasteista ja yhteistyöstä

Kuuloa tutkitaan otoskoopilla.

Hei, sinä kuulonkuntoutuksen ammattilainen, vastaa kyselyyn kuulonkuntoutuksen tulevaisuuden haasteista ja yhteistyömahdollisuuksista

Kuuloliitto kartoittaa kuulonkuntoutuksen eri ammattiryhmien näkemyksiä kuulonkuntoutuksen tulevaisuuden haasteista. Vielä ehdit osallistumaan kyselyyn. Toivomme, että tuot arvokkaan näkemyksesi esiin ja vastaat kyselyyn 29.10.2019 mennessä.

Kysely on anonyymi ja teemme yhteenvedon tuloksista niin, ettei yksittäinen vastaaja ole tunnistettavissa. Jos saamme kyselyyn riittävästi vastauksia, julkaisemme uutisen vastaajien näkemyksistä kuulonkuntoutuksen haasteista Kuuloliiton verkkosivuilla.

Kuuloliiton tavoitteena on perustaa kuulonkuntoutuksen yhteistyöryhmä, jonka tarkoituksena on luoda yhteisiä näkemyksiä kuulonkuntoutuksen kehittämistarpeista. Kuuloliitolla on suora kosketus kuulonkuntoutuksen palvelujen käyttäjiin ja voimme yhteistyöryhmässä tuoda myös heidän näkemyksiään esiin. Lisäksi toivomme, että saamme ryhmän välityksellä substanssitietoa ja tukea ammattilaisilta, kun kommentoimme keskeisiä sote-uudistuksen yksityiskohtia.

Kuuloliitto on yhteydessä yhteistyöstä kiinnostuneisiin henkilöihin ja tavoitteena on järjestää yhteistyöryhmän kokous vuoden 2019 loppuun mennessä.

Lisätietoja kyselyyn ja yhteistyöryhmään liittyen antaa kehittämispäällikkö Anniina Lavikainen, anniina.lavikainen@kuuloliitto.fi, p. 0503034841

Pääset vastaamaan kyselyyn alla olevan linkin kautta: