Yhdistysten sivut Kuuloliiton verkkosivuille –koulutus Kouvolassa

Osoite: Kouvolankatu 11, Kouvola, Suomi

Yhdistyksen kotisivut Kuuloliiton
– opastus Kouvolassa

Kuuloyhdistyksille on annettu aiemmin opastusta omien sivujen tekemiseen Kuuloliiton verkkosivuille. Tilaisuus saa jatkoa ja siihen toivotaan erityisesti osallistujia, jotka eivät ole aiemmin olleet mukana koulutuksessa sekä osallistujia yhdistyksistä, joilla ei ole vielä omia kotisivuja.

Koulutuksessa tarvitaan…

– Ota oma kannettava tietokone tai tabletti mukaan (älypuhelimella on hankala tehdä sivuja!)
– Hallitset tietokoneen peruskäyttöä
– Katso valmiiksi esittely yhdistyksesi toiminnasta (esim. mitä yhdistyksessäsi tapahtuu, miten toimitte? mitä kerhoja toimii? kuukausitapaamiset? jäsenillat? retket? missä yhdistys toimii?). Tallenna teksti tietokoneellesi.
– Ajankohtaista tietoa yhdistyksestäsi / Ota yhdistyksesi tapahtumakalenteri tai 1- 3 tapahtuman tarkat tiedot mukaasi.
– Kuva yhdistyksen toiminnasta (esim. jostakin yhdistyksen tempauksesta, tilaisuudesta, kerhosta, retkestä … tai vaikkapa yhdistyksen hallituksesta). Kuva ei ole pakollinen, mutta lisää yhdistyksen kiinnostavuutta.

· Pidä yhdistyksen käyttäjätunnus ja salasana hyvässä tallessa!
· Muista, että yhdistyksesi saa tätä kautta hyvää ja maksutonta näkyvyyttä

Verkkosivuja tehdään yhdessä liiton tiedottaja Erkki Ahosen kanssa.

Päivä aloitetaan lounaalla klo 11:00. Koulutuspäivä on maksuton, mutta matkakulujen korvaamisesta tulee osallistujan keskustella oman yhdistyksen kanssa.

Tilassa on induktiosilmukka.

Tapahtuman mainos: Yhdistyksen kotisivut Kuuloliiton verkkosivuilla KOUVOLA

SITOVAT ILMOITTAUTUMISET 30.9.2019 mennessä Riitta Pulkkiselle
p. 0400 750 566
riitta.pulkkinen@kuuloliitto.fi

Ilmoitathan ilmoittautumisen yhteydessä mahdollisen erityisruokavalion.

Koulutuksen järjestää Kuuloliitto ry/Kaakkois-Suomen Kuulopiiri