Kuulolähipalvelun alueellinen koulutuspäivä Kouvolassa

Paikka: Original Sokos Hotel Vaakuna
Osoite: Hovioikeudenkatu 2, Kouvola, Suomi

Haluatko Sinä toimia kuulolähipalvelutehtävässä? Kuulolähipalvelutoiminnan päämääränä on ehkäistä erityisesti ikääntyneiden huonokuuloisten syrjäytymistä ja tukea heidän suoriutumistaan jokapäiväisessä elämässä. Tavoitteena on saada kuulokojeet aktiiviseen käyttöön helpottamaan ikääntyneen kuulemista.

Päivän tavoitteena on tukea yhdistyksien vapaaehtoisia toimijoita kuulolähipalvelun toteuttamisessa ja kehittämisessä. Koulutus on tarkoitettu yhdistysten kuulolähipalvelua tekeville vapaaehtoisille sekä henkilöille, jotka ovat kiinnostuneita tulemaan mukaan toimintaan.

Kouluttajina toimivat kuuloalan asiantuntijat Kymsotesta ja Kuuloliitosta.

Koulutustilassa on induktiosilmukka. Tulkkauksesta vastaavat osallistujat. Koulutukseen tulijan on hyvä keskustella matkan kustannuksiin liittyvissä kysymyksissä oman yhdistyksensä kanssa.

Kaakkois-Suomen kuulopiiri tarjoaa aamukahvin, lounaan ja päätöskahvin.

Koulutuksen järjestää Kuuloliitto ry/Kaakkois-Suomen kuulopiiri.

Sitovat ilmoittautumiset 4.9.2019 mennessä

riitta.pulkkinen@kuuloliitto.fi tai p. 0400 750 566

Kerro ilmoittautumisen yhteydessä yhdistys ja mahdollinen eritysruokavalio.