Akaanseudun Kuulo ry:n kevään kokoontumiset

Paikka: Toijalan Sampolassa
Osoite: Toijalan Stage - Sampola, Haittilantie, Akaa, Suomi
Katso kartalla

Muistiasioista kertoo muistilähettiläs Anita Yoka 14.3. 19  klo 14-16 Toijalan Sampolassa, Haittilantie1, Sampolantie 3 ( teiden risteys) Sampolassa on induktiosilmukka. Tilaisuus on kaikille avoin. Tervetuloa!

21.3.209 Kevätkokous Viialan kirjastossa, Vilkussa, Solmukatu 3

Kuulovammainen työelämässä ja harrastuksissa, Urjalan Majakalla 8.4. Tampereentie 8, Urjala klo 17- 19. Uusi aluetyöntekijä Iida Heinämäki esittäytyy ja kertoo oman kuulotarinansa. Häneltä voi kysellä itseä kiinnostavista kuuloon liittyvistä asioista. Kahvipuffetti, arpajaiset. Kirjoitustulkkaus.Tilaisuus on kaikille avoin. Tervetuloa

Tinnitus ryhmä kokoontuua Laaksolassa 23.5. klo 17-18.30. Osoitteessa:    Ryödintie 2 Akaa, Toijala. Jos sää suosii, niin menemme Sataman laavulle makkaran paistoon kimppakyydeillä.  Entiset ja uudet osallisujat tervetuloa.  Vaihdamme selvitymiskeinojamme korviemme vaihtelevaa ”mökämusiikkia”koskien. Luonnon ääniä kunnellessa tinnituskin usein on siedettävämpää.

23.5. klo15 -17 Ulkoiluiltapäivä Nahkialanlammen rantamaisemissa.  Kokoonnumme ensin Sampolassa, Sampolantie 3 Akaa.