Syyskokouksen satoa

Paikka: Sampola
Osoite: Sampolantie 3, Akaa, Suomi
Katso kartalla

Syyskokous on pidetty ja sääntömääräiset asiat toimitettu.

Akaan Seudun Kuulo ry:n Syyskokous muutti hallituksen koon kuudesta neljä jäseniseksi, valiten kolme varajäsentä. Puheenjohtajana jatkaa Riitta Suominen. Toiminnantarkastajina jatkavat Raija Haapanen ja Eero Lehtonen varalla Seija Salo ja Meria Mäkinen.

Järjestäytymiskokous pidettiin heti syyskokouksen jälkeen. Varapuheenjohtajaksi ja kuulolähipalveluvastaavaksi valittiin edelleen Mervi Sundell, uutena jäsenenä hallitukseen saatu Tomi Koistinen valittiin sihteeriksi Mauri Pakkasen kanssa. Riitta Kiiveri jatkaa jäsenkirjurina ja emäntänä. Rahastonhoitajaksi lupautui edelleen Paula Kuvaja, joka halusi jäädä hallituksen ulkopuolelle. Hän jatkaa myös Urjalan Kuulokerhon vetäjänä tehden kuulolähipalvelua parinaan Asta Vättö. Varajäseniksi hallitukseen valittiin Seija Korkiakangas, Matti Nykänen ja Rauno Mäkinen joka jatkaa matka- ja kirpputorivastaavana.
Hallituksessamme on varajäsenillä aina läsnäolo- ja puheoikeus.

Talousarvio ja toimintasuunnitelma vuodelle 2019 hyväksyttiin. Toimintasuunnitelmasta joitain poimintoja tässä:

1. TOIMINNAN TARKOITUS

1. TULEVAISUUDEN MAHDOLLISUUDET JA HAASTEET

2.1 Mahdollisuuksia tilojen ja toimijoiden puolesta löytyy Toijalassa ja Urjalassa. Haasteena on saada aluetoimintaa Kylmäkoskelle ja Viialaan.
2.2 Etsimme edelleen kuulolähipalvelun jatkuvuuden turvaamiseksi uusia koulutukseen osallistuvia KLP-toimijoita kaikista kuntakeskuksistamme
2.3. Uusien jäsenten hankintaa jatkamme omissa ja muiden järjestöjen tilaisuuksissa.
2.4. Haasteena pysyy työikäisten jäseneksi liittyminen.

1. VARSINAINEN TOIMINTA

Kuulolähipalvelu on tärkeää toimintaamme, jäsentilaisuudet, erilaiset vertaistukiryhmät, retket, kesäpäivät ja pikkujoulut, yhteistyö muiden yhdistysten kanssa, jäsenhankinta, Kuuloauto ym. ym.

1. YHDISTYKSEN MUU SISÄINEN TOIMINTA

Varainhankinta, kirpputori ym.

1. VIESTINTÄ
  2. Hallituksen kesken sähköposti- ja tekstiviestejä sekä tarvittaessa puhelinsoittoja, Jäsentiedote.
  3.  Akaan Seudun Menyt-palsta, Urjalan Seudun seuratoimintapalsta, Yhdistyksen facebook- ja nettisivut.

1. TOIMINNAN KEHITTÄMINEN

Arvoinamme ovat Kuuloliiton arvot: Yhdenvertaisuus, Yhdessä tekeminen ja ihmisläheisyys.

22.11.2018 Paula Kuvaja